Під час тренінгу «Дизайн та стилістика міста. Які вивіски зробити?» спікер – начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека – розповів про важливість візуальної гармонії у міському просторі. Особливу увагу приділив зовнішній рекламі та промоційній символіці міста. Зокрема, Юрій Дейнека зупинився на процесі створення туристичного логотипа Тернополя – зеленої літери «Т», яка стала символом міста. Він також підкреслив, що логотип був розроблений із врахуванням естетичних та промоційних цілей, які відповідають сучасним стандартам.
Щоб встановити вивіску у Тернополі, необхідно:
* виготовити дизайн вивіски відповідно до вимог;
* подати заяву із дизайном на погодження через ЦНАП (вул. Князя Василя Костянтина Острозького, 6), послуга погодження вивіски (таблиці) є безкоштовною та надається упродовж 10 робочих днів;
* отримати погодження вивіски, у випадку непогодження – врахувати зауваження та подати на погодження виправлений дизайн, після цього виготовити та встановити вивіски.
Запрошуємо всіх, хто хоче розвиватися у бізнесі та шукати нові можливості, на наступні заходи в «Open Space Ternopil». У просторі майже щодня проходять цікаві події з провідними експертами та креативними спікерами.
Слідкуйте за анонсами у наших соціальних мережах, беріть участь у заходах та розвивайте свій бізнес.
Open Space Ternopil створено Тернопільською міською радою в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Медіарух висловив протест ...
Наступна новина: Генштаб підтвердив удар по ...