Як Kommo CRM допомагає збільшити доходи компанії?

Як Kommo CRM допомагає збільшити доходи компанії?

21.10.24 22:09 0 176

Те, що CRM – це ключ до розвитку вашого бізнесу, не є перебільшенням. Забудьте про телефонні нагадування, стікери, записники, це у минулому. Зараз усі користуються платформами взаємодії з клієнтами, такими, як наприклад Коммо СРМ, адже це набагато зручніше та ефективніше.

Навіщо потрібна CRM?

  • Покращення організації. Платформа зберігає усю інформацію в єдиній базі: контактні дані, історію покупок, історію спілкування та багато чого іншого, що допомагає взаємодії різних відділів компанії.
  • Оптимізація маркетингових кампаній. За допомогою даних з CRM є можливість більш якісно таргетувати рекламу, сегментувати клієнтську базу та робити індивідуальні пропозиції.
  • Якісна комунікація. Ви можете надсилати персоналізовані листи на емейл, нагадувати про себе, пропонувати товари та послуги через різні канали зв’язку та безперебійно обслуговувати клієнтів.
  • Автоматизація процесів. У бізнесі чимало завдань, на які може впливати людський фактор, але з CRM ви можете їх автоматизувати, нівелювавши ризики і значно развантаживши персонал.

Як Kommo CRM збільшує прибутки?

Найрозповсюдженіша проблема багатьох компаній, із-за якої вони недоотримують прибутки, це погана обробка заявок. Особливо, якщо вони надходять з різних каналів. За допомогою Kommo CRM ви можете забути про цю проблему. Вона збирає усі ліди в єдину базу – з телефонії, соцмереж, сайтів, маркетплейсів та взагалі з усіх каналів, якими ви користуєтесь. Жодна заявка не буде проігнорована, адже завдяки функції нагадування та сповіщення менеджери можуть оперативно реагувати на звернення. На практиці це призводить до кращого відсотку конверсій. 

Окрім того, ви зможете значно заощадити на рекламних кампанія, проводячи їх більш ефективно. Завдяки аналітиці даних, які зберігаються на платформі, ви матимете більше інформації про ваших покупців, у тому числі і потенційних, і зможете запускати якісні маркетингові кампанії з максимальним KPI.

Як інтегрувати Kommo CRM для збільшення прибутків

На сайті компанії Kommo є можливість замовити безкоштовну демо-версію платформи, щоб протестувати та оцінити її переваги. Після цього ви можете інтегрувати повний функціонал, залишивши заявку на сайті. Спеціалісти проведуть аналіз ваших бізнес-процесів та запропонують максимально ефективне рішення. Окрім того, компанія проводить навчання, аби ваші співробітники могли повною мірою використати переваги та потенціал цієї платформи.

Висновок

Основна перевага Kommo CRM нового покоління – це можливість обробітку усіх без виключення лідів, які надходять з різних каналів. Це збільшує відсоток конверсії заявок у продажі та на довгій дистанції дає помітне збільшення прибутковості компанії.

Джерело - https://kommo.com.ua/

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 5)
Попередня новина: Лізинг авто в Україні: ...
Наступна новина: Оренда автомобілів у Києві: ...

КОМЕНТАРІ