Спікером заходу став директор Інституту сталого регіонального розвитку Володимир Василевський, який наголосив на важливості основних принципів маркетингу: product (продукт), price (ціна), place (місце), promotion (просування).
Під час тренінгу учасники обговорювали ключові аспекти маркетингових стратегій, такі як позиціонування, сегментування та ціноутворення. Особливо активне обговорення викликала тема CRM-систем – цифрових інструментів для автоматизації управління відносинами з клієнтами.
Зважаючи на інтерес учасників, Володимир Василевський пообіцяв провести окремий інформаційний семінар, присвячений виключно CRM-системам, який допоможе підприємцям глибше зрозуміти та оцінити переваги сучасних цифрових рішень для бізнесу.
Будьте в курсі всіх новинок та можливостей для розвитку. Слідкуйте за новинами та подіями «Open Space Ternopil» у соцмережах:
Facebook – https://www.facebook.com/openspaceternopil
Instagram – https://www.instagram.com/open_space_ternopil/
Open Space Ternopil створено Тернопільською міською радою в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: З російського полону ...
Наступна новина: Отруєння невстановленою ...