Під час тренінгу спікер детально пояснив, чому контент є основою сучасного маркетингу та чому його ефективність часто перевищує витрати на таргетовану рекламу. Учасники мали змогу дізнатися про стратегії залучення аудиторії, планування контенту, а також способи підвищення впізнаваності бренду за
Після основної частини тренінгу учасники мали можливість поставити свої питання експерту та отримати персональні рекомендації. Захід відбувся у дружній атмосфері, що сприяло активній взаємодії між учасниками та обміну досвідом.
Будьте в курсі всіх новинок та можливостей для розвитку. Слідкуйте за новинами та подіями «Open Space Ternopil» у соцмережах:
Facebook – https://www.facebook.com/openspaceternopil
Instagram – https://www.instagram.com/open_space_ternopil/
Open Space Ternopil створено Тернопільською міською радою в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Німеччина: росіянину ...
Наступна новина: Ще троє захисників з ...