Учасники тренінгу мали можливість дізнатися, як знайти відповідних блогерів, щоб саме їхня аудиторія відповідала цільовій групі бізнесу, про нюанси домовленостей і побудови успішних довготривалих партнерств. Також спікерка розповіла як створювати контент, що підкреслює унікальність бренду та викликає інтерес потенційних клієнтів.
Крім того, Наталя Іваськів розповіла про методи оцінки ефективності такої співпраці. Вона наголосила на важливості аналізу результатів кожної кампанії, щоб зрозуміти, які підходи краще працюють, а які – потребують корекції. Спікерка зазначила, що особливістю співпраці з інфлюенсерами є можливість креативно підходити до реклами та створювати інтерактивний контент, який зацікавить аудиторію, побудує довіру до бренду та залишить позитивне враження.
У нас ще багато цікавого – слідкуйте за новинами та подіями «Open Space Ternopil» у соцмережах:
Facebook – https://www.facebook.com/openspaceternopil
Instagram – https://www.instagram.com/open_space_ternopil/
Open Space Ternopil створено Тернопільською міською радою в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: ДСНС повідомляє про 7 ...
Наступна новина: Розвідка: перші підрозділи ...