Спікери розкажуть про дієві рекламні інструменти, які допомагають залучати нових клієнтів за допомогою соціальних мереж, інтернет-платформ та контекстної реклами. Роз’яснять, як ефективно використовувати місцеві можливості, зокрема ЗМІ, афіші, партнерства з культурними подіями та співпрацю з локальними спільнотами для промоції бізнесу в Тернополі.
Крім того, учасники почують, як правильно формувати контент для рекламних кампаній і креативно підходити до створення рекламних матеріалів, щоб сформувати позитивне враження у споживачів.
Місце проведення: «Open Space Ternopil», вул. Доли, 9 (вхід від краєзнавчого музею з Площі Героїв Євромайдану).
Вхід безкоштовний, але необхідно попередньо зареєструватися тут.
Open Space Ternopil створено Тернопільською міською радою в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Генштаб ЗСУ: армія Росії ...
Наступна новина: Поліція: на Донеччині ...