Бухгалтерська підтримка при реєстрації благодійного фонду в Україні

Бухгалтерська підтримка при реєстрації благодійного фонду в Україні

24.09.25 13:38 0 185

Зареєструвати некомерційну організацію, або інакше кажучи благодійний фонд в Україні, — нетривіальне завдання, це досить складний бюрократичний процес, що має багато етапів. На кожному з них необхідна увага, знання і бажано досвід, але цим все не обмежується. Навички бухгалтерського обліку тут стоять на першому місці. Оскільки благодійна організація відноситься до некомерційних структур, її діяльність регулюється окремими законодавчими нормами. При реєстрації навіть найдрібніші помилки можуть призвести до відмови або як мінімум серйозно затягнути процес, іноді навіть на невизначений термін.

Рекомендується відразу залучити досвідченого бухгалтера в процесі реєстрації благодійного фонду, це дозволить уникнути помилок, зайвих проблем і прискорити запуск самої некомерційної організації.

Етапи реєстрації благодійного фонду

Все починається з того, що майбутній засновник повинен підготувати статутні документи. У цих паперах прописуються цілі діяльності, порядок формування та використання майна фонду, права та обов'язки всіх засновників. Більшість не бере до уваги, що статут повинен враховувати всі особливості ведення бухгалтерії та звітності. Досвідчений бухгалтер знає, як краще сформулювати окремі пункти статуту, щоб уникнути суперечностей і непорозумінь у майбутньому, які можуть вилитися в проблеми з контролюючими органами.

Бухгалтерія та реєстрація благодійного фонду

Далі слідує оформлення установчих документів і подача їх на реєстрацію. Тут необхідно відразу врахувати всі вимоги закону і оформити папери правильно. Бухгалтер зможе перевірити документи на відповідність вимогам і коректно оформити фінансову частину. Прикладом служить ситуація, коли фахівець проаналізує і правильно вкаже джерела фінансування фонду і в цілому яким чином буде формуватися майно.

Після подання всіх документів починається етап реєстрації в податкових органах і фондах соціального страхування. Тут без бухгалтера не обійтися, оскільки він відповідає за правильне оформлення податкових документів. У підсумку благодійний фонд отримує статус неприбуткової організації, що передбачає спеціальний режим ведення обліку та дотримання податкових пільг. Фахівець простежить за тим, щоб фонд був поставлений на облік як неприбутковий, тим самим відкриваючи можливість користуватися звільненням від податку на прибуток за умови дотримання всіх правил.

Виходячи з цього, можна побачити, наскільки висока роль кваліфікованого бухгалтера в процесі реєстрації благодійного фонду в Україні. У разі виникнення будь-яких складнощів або необхідності найняти фахівця для залучення до цього завдання, ви завжди зможете звернутися в БухЮа, де на вас чекають досвідчені практикуючі бухгалтери.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 10)

КОМЕНТАРІ