У Тернополі підбили підсумки ХІІІ міського конкурсу «Парадигма освітніх інновацій»

У Тернополі підбили підсумки ХІІІ міського конкурсу «Парадигма освітніх інновацій»

17.12.25 09:12 0 26
У Тернопільській громаді завершився ХІІІ міський конкурс «Парадигма освітніх інновацій», який тривав впродовж двох місяців. Щороку до заходу долучаються педагоги, які розробляють інноваційні освітні підходи та впроваджують програми, що відповідають сучасним викликам і потребам Нової української школи, зокрема в умовах воєнного часу.

Цьогоріч на конкурс надійшла 21 робота від педагогів із 19 закладів освіти громади. Тематика охопила актуальні напрями розвитку освіти: створення безбар’єрного освітнього середовища, психологічну підтримку дітей та молоді, формування навичок професійного самовизначення, розвиток освітніх кластерів, авторські програми профільної та допрофільної підготовки тощо.

До очного етапу допустили 14 робіт, які відповідали вимогам конкурсу та містили авторські методичні й технологічні напрацювання. Переможців у різних номінаціях конкурсу буде відзначено дипломами.

Інновації дошкільної освіти:

* Юлія Дячишин, вихователь ЗДО №23, розкрила потенціал арт-терапії для психоемоційного розвитку дошкільнят та інтеграції творчих видів діяльності.

* Валерія Коваленко, вчитель-логопед ЗДО №25, представила роботу з нейрогімнастики як ефективного методу розвитку мовлення, пам’яті та когнітивних навичок дітей.

Психологічна підтримка та емпатія:

* Педагоги Галицького фахового коледжу ім. В. Чорновола Марія Ятчук та Віталій Третяк презентували результати впровадження програми психологічного благополуччя та взаємодопомоги в освітній спільноті.

* Тетяна Пицишин, викладач ТФК ТНПУ, показала широкий спектр заходів, що сприяють розвитку емпатії та волонтерської активності студентів.

* Людмила Пірог, практичний психолог ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Й. Сліпого», продемонструвала ефективність програми «Мости порозуміння» для запобігання конфліктам.

Профорієнтація та розвиток компетентностей учнів:

* Святослав Лупійчук, практичний психолог ТСШ №17, представив авторський курс «Я – бренд», спрямований на розвиток самопрезентації, комунікації та емоційної грамотності.

* Діана Бучинська, психолог ТНВК «ЗОШ-ЕЛ №9», створила практичний робочий зошит з арттерапевтичними та інтерактивними вправами для профорієнтації.

* Учителі ТСШ №7 Наталія Лиса та Марія Матимеш показали, як математичні задачі та проєкти допомагають школярам у професійному самовизначенні.

* Команда педагогів Тернопільського класичного ліцею представила успішні практики залучення учнів до міжнародної проєктної діяльності (проєкт UYAN).

Освітні програми та кластери:

* Алла Колодій, заступниця директора ТАЛУГ, презентувала курс «Мистецтво публічних виступів», що формує навички ораторства та емоційного самоконтролю.

* Лариса Томашевська, заступниця директора ТАЛУГ, продемонструвала навчальний план STEM-кластера як стратегічний інструмент розвитку профільної освіти.

* Оксана Мазуренок, директор ТНВК ШМЛ №15, презентувала формування локального кластеру «STEM + MED».

* Ольга Плюсквік-Баран, учитель ТЗОШ №22, представила фасилітаційну модель вирішення міжособистісних конфліктів.

* Учительки ТСШ №3 Ольга Васько та Марія Сабат представили авторський курс «English for Tourism and International Communication», спрямований на розвиток іншомовної компетентності.

Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: ISW: Кремль хоче змусити ...
Наступна новина: «Отримав указівку не ...

КОМЕНТАРІ