Відповідно до постанови, прийнятої на засіданні Кабінету Міністрів України, молодим працівникам, які працюватимуть у сільській місцевості, починаючи з 1 січня 2014 року буде виплачуватися адресна одноразова допомога в десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (раніше – в п’ятикратному).
Такі молоді працівники мають у шестимісячний строк після закінчення навчання працевлаштуватись самостійно, за направленням навчального закладу або територіального органу, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та укласти трудовий договір на строк не менш як три роки про роботу за набутою кваліфікацією з закладами, підприємствами, установами та організаціями, що розташовані в селах і селищах.
Про це повідомили у Івано-Франківській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Львові замінували ...
Наступна новина: В Чернігівській області ...
Абонентское юридическое обслуживание бизнеса: что нужно знать?
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого