Нещодавно було проведено чергову «гарячу лінію». На запитання абонентів відповідав очільник чернівецьких податківців – Ярослав Городенський. Зазвичай ми пропонуємо найактуальніші питання, які надходили під час гарячої лінії. Але цього разу, своїми враженнями після розмови поділився сам Ярослав Доринович.
Лінія психологічної допомоги. Нерідко люди телефонують не тому, що вони не знають, як їм вчинити у тій чи іншій ситуації. Їм просто потрібно почути, що вони мають рацію. А іноді, навіть, треба переконати їх у власній правоті.
Лінія «антистрес». Бувають ситуації майже анекдотичні. Люди телефонують, емоційно описують уривок з власної ситуації, наприклад: «працювати на дають, законодавство погане, податки великі, все набридло…». Я вислуховую, даю можливість людині виговоритись, а потім запитую: «Так яке ваше запитання?». А у відповідь чую: «Запитання? Немає в мене вже ніяких запитань!»
Лінія по обміну досвідом. На мою думку, цінність безпосереднього спілкування під час телефонної розмови полягає в тому, що можна поділитись власним досвідом. Я вже багато років працюю у податковій, а тому серед моїх знайомих є чимало керівників підприємств та бухгалтерів. І тому коли телефонує людина з якоюсь проблемою, часто я можу навести приклад як на іншому підприємстві вирішили подібну ситуацію.
Лінія виразного читання Податкового кодексу. Іноді телефонують люди та запитують, чому податкова не приймає їх аргументів, хоча вони побудовані на прямій нормі Податкового кодексу. У таких випадках я прошу людину прочитати мені цю норму. Уважно вислуховую, а потім відповідаю: «А тепер послухайте як її читаю я. Відчуваєте різницю?» Адже найголовніше при тлумаченні будь-якої законодавчої норми – вірно розставити акценти.
Не буває безглуздих запитань. Досвід такого телефонного спілкування з платниками у мене чималий. Траплялось навіть так, що почувши «Начальник податкової Вас слухає», додзвонювач губився та казав: «Я знаю, що в мене дурне запитання». Але я вважаю, що таких запитань не буває. Адже якщо людина зателефонувала на «гарячу лінію», то питання дійсно для неї важливе. І взагалі, соромно не знати, а запитати не соромно.
Робота працівників Міндоходів завжди спрямована на дієвий зворотний зв'язок. Пряме телефонне спілкування платників податків з посадовими особами ДПІ у м. Чернівцях – це один із чинників, що формують довіру та партнерство. Наступний сеанс «гарячої лінії» з начальником ДПІ у м. Чернівцях Ярославом Городенським заплановано на 4 грудня з 15,00 до 17,00 за телефоном 54-60-00.
Інформаційно – комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Львівщина: «Для розвитку ...
Наступна новина: У Львові відбудеться ІV ...
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав