Як свідчить статистика, щодоби до оперативно-координаційного центру Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області надходить понад 1000 повідомлень зі стаціонарних і мобільних телефонів із благанням про допомогу від громадян, які потрапили в екстремальні ситуації. Але, на жаль, серед них часто зустрічаються і неправдиві, хибні виклики. Наприклад, впродовж двох днів 11-12 грудня до оперативно-координаційного центру надійшло біля 400 сповіщень, які не мають жодного відношення до завдань, які покладені на службу. Серед них, дитячі пустощі – 55 дзвінків, виклики швидкої допомоги – 28, газової служби – 4, міліції – 18, служб електромереж – 14, помилкові виклики на довідкову службу «109» – 127 та інші.
Специфіка оперативно-рятувальної служби полягає в тому, що вона не може залишити поза увагою жоден виклик. Іноді, поспішаючи на вигадане чиєюсь хворобливою уявою «замінування», «пожежу» чи ще якусь надзвичайну подію, рятувальники не в змозі надати оперативну допомогу тим, хто потребує її негайно. Адже під час слідування рятувальників у хибному напрямку, паралельно може надійти інформація про дійсно реальну біду. У такому разі направлення підрозділів із одного виклику на інший призводить до втрати дорогоцінних хвилин, які вкрай необхідні постраждалим.
Головне управління Державної служби України у Хмельницькій області нагадує жартівникам, які обрали для розваг телефон екстреної допомоги, що їх дії підпадають під адміністративну та кримінальну відповідальність. Шановні громадяни, просимо Вас серйозно відноситися до роботи рятувальників і думати про наслідки до яких може призвести хибний виклик.
Головне управління ДСНС України
у Хмельницькій області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Луцьк завітає Снігова ...
Наступна новина: В Чернігівській області ...