Мер Львова пропонує на слабоалкогольних коктейлях великі написи «алкоголь»

Мер Львова пропонує на слабоалкогольних коктейлях великі написи «алкоголь»

20.02.13 13:06 0 1312
Міський голова Львова Андрій Садовий ініціював загальнонаціональну кампанію «Стоп алкопоп». Її мета — зупинити індустрію слабоалкогольних коктейлів (так званого «алкопопу») в Україні. Як зазначив під час прес-конференції мер Львова, потрібно збільшити акциз на такі напитки, а також на пляшках розміщувати великі написи – «алкоголь». «Питання номер один – потужна загальноукраїнська кампанія»,— додає міський голова.

— Що ми пропонуємо? «Стоп алкопоп». Перше – це велика загальноукраїнська кампанія, яка має дати пояснення для дітей, батьків, вчителів, що це таке, яка це отрута. Друге – ці продукти є дозволеними в Україні, але тут не пише, що це алкоголь. Має бути великий напис «алкоголь». Боротись з цим треба акцизом. 300% акцизу і споживання буде зменшуватись. Питання номер один – потужна загальноукраїнська кампанія. Я хочу звернутись до журналістів, артистів, музикантів, щоб всі долучились до цієї кампанії. Бо інших шансів у нас нема. Ми руйнуємо майбутнє у нашій державі. Компанії хочуть заробляти на цьому надприбутки, їм важливо споювати дітей з 12 років. — Андрій Садовий, міський голова Львова.

Довідка

Факти про алкопоп:

«Алкопоп» — поширена в світі назва слабоалкогольних коктейлів, вміст спирту в яких коливається від 1,2 до 8%. Особливість впливу таких напоїв пов'язана з тим, що вони містять у собі вуглекислий газ. Він прискорює проходження алкоголю через шлунок і його всмоктування в кишечнику, а через це швидко створюється висока концентрація алкоголю в організмі. Особливою небезпекою алкопопу лікарі вважають поєднання кофеїну та алкоголю.

Найактивнішими споживачами алкопопу є підлітки. У віці 15 років аж 82% підлітків п’ють алкопоп. При цьому серед 14-річних ця частка складає 46%, а серед 16 та 17-річних — 55% та 59% відповідно. 25% починають вживати їх у 13-річному віці, 15% — у віці 12 років та менше!

Дані: «Споживання підлітками слабоалкогольних коктейлів. Соціологічне дослідження» (Харківський політехнічний інститут, 2012 рік)

Протягом 2012 року у Львові 56 дітей потрапили в реанімацію з гострим алкогольним отруєнням. Переважно, внаслідок вживання сумішей алкопопу з іншими алкогольними напоями. 30% усіх дитячих отруєнь у Львові – алкогольні.

Експерти вважають, що популярності алкопопу серед підлітків сприяють:

* Неакцентована інформація про вміст алкоголю

* Сильні смакові та ароматичні добавки, які нівелюють смак та запах алкоголю

* Добавки кофеїну, які збуджують нервову систему

* Легкий доступ в магазинах

* Дешева ціна

* Толерантне ставлення (а часто і елементарне незнання про вміст коктейлів) з боку дорослих

* Молодіжне спрямування в маркетингу (дизайн, стилістика реклами і т.д.)

Алкопоп у світі:

На початку 2000-х в Європі почали активно боротись з ростом популярності алкопопу. Зокрема, збільшили акцизи та провели широку кампанію серед молоді. Внаслідок цього, з 2004 до 2006 року рівень споживання алкопопу в більшості країн Європи впав втричі.

Ріст продажу алкопопу в Україні через торгову мережу невпинно зростає. Якщо у 2005 виробники алкопопу заробили 305 млн гривень, то у 2012 році – 1 млрд 120 млн грн!

Про це повідомили у Львівській міській раді

Читайте також: Вред алкоголя. Признаки алкоголизма. Признаки алкогольной эмбриофетопатии
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Івано-Франківщина: Сім ...
Наступна новина: На Львівщині 20 лютого 2013 ...

КОМЕНТАРІ