«Завершився перший етап започаткованих мною виїзних прийомів громадян, під час проведення яких кожна людина могла прийти і поскаржитися на будь-які відомі їй порушення законності», – зазначив Віталій Захарченко.
Очільник правоохоронного відомства особисто провів кілька таких прийомів громадян. Подібні зустрічі з людьми у всіх регіонах держави також провели заступники глави МВС та представники апарату відомства.
Слід відзначити, що з досить великого масиву звернень громадян (а їх надійшло понад 950), лише 51 стосуються саме неправомірних дій з боку працівників органів внутрішніх справ. Це становить трохи більше 5 відсотків від загальної кількості. Приблизно такою ж є й кількість подяк працівникам міліції.
Віталій Захарченко зазначив, що більшість скарг, що прозвучали, стосуються порушень, допущених під час розслідування кримінальних справах у минулих роках. Деякі з цих порушень мали місце 6-7 років тому.
Однак більшість піднятих заявниками питань не стосуються компетенції МВС. Серед них – підвищення розміру пенсії, поліпшення статусу ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, побутові негаразди тощо.
«На мою думку, той факт, що люди з усіма своїми проблемами звертаються до міліції, свідчить про довіру громадян до нас. І в першу чергу – жителів сільської місцевості, для яких дільничний інспектор міліції – найближчий представник влади і чи не найперший помічник», – наголосив Міністр внутрішніх справ України.
УЗГ МВС України
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Волинь: ковельський НВК ...
Наступна новина: Запорізькі міліціонери ...
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав