На його думку, шня структура дорожньої галузі – затратна та нежиттєздатна. Зокрема ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» – це розгалужений та задержавлений рудиментарний спадок, що лишився з часів Радянського Союзу, втративши свою ефективність з початком ринкової економіки.
«Оптимізація людських ресурсів – це лише перший етап реструктуризації дорожнього господарства. Наступним кроком стане відкриття нового ринку робіт та послуг з експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг державної форми власності», – зазначив він.
За його словами, виконавці зазначених робіт і послуг мають визначатися серед приватних дорожніх компаній на конкурентній основі в ході відкритих торгів і тендерів.
«Впевнений, майбутнє – за максимальним роздержавленням систем управління, й ринкова конкуренція надасть нам змогу не лише значно підвищити своєчасність та якість дорожніх робіт, а й зменшити їх собівартість», – підкреслив він.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Сергій Григоренко – ...
Наступна новина: Львівщина: на стаціонарному ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав