Сервіс «Пульс» - оперативне вирішення суперечливих питань

Сервіс «Пульс» - оперативне вирішення суперечливих питань

13.09.13 13:09 0 941
За січень-серпень 2013 року до ДПІ у Галицькому районі м.Львова на пряму телефонну лінію «Пульс» надійшло 10 інформаційних запитів, з них 5 - від представників юридичних осіб, 3 - від фізичних осіб-підприємців, 2 - анонімні скарги.

Запитувачів цікавили питання щодо роботи органів ДПС, електронної та податкової звітності, довідка за ф.4-ОПП, повідомлення про відкриття рахунку в електронному вигляді, проведення позапланової перевірки, довідка за ф.22- ОПП тощо, довідка про резервування фіскального номера РРО.

Кожний громадянин обов'язково отримав зворотний дзвінок з інформацією про вжиті заходи. Всі запити були оперативно розглянуті протягом одного дня. Порушені питання вирішені по суті. Претензій у заявників не було.

Шановні платники податків, з метою оперативного вирішення суперечливих питань, що виникли у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення, звертайтесь за номером «Пульсу» (044) 284-00-07.

Лінія працює цілодобово, за принципом caII - back, співробітники Міністерства доходів і зборів приймають звернення, а потім повідомляють заявника про результати перевірки.


Інформаційно - комунікаційний сектор
ДПІ у Галицькому районі м.Львова
ГУ Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ